SJUK:/

2011-05-23 21:10:30
kategori: my life !   [1] kommentera
Hejsan ! är sjuk de suger!
hoppas jag blir frisk till imorgon då har vi fotbolls cup men får inte spela den för mina föreldrar de suger :(
jag har nyss gjort klart läxan  , nu ska jag jobba matte . antekna . jag har gjort en ny design tryck
F5 om den inte syns ! nu ska jag fixa mina naglar , läsa gå och sova och hoppas jag är frisk imorgon annars dör jag jag ju !har dåligt samvete för jag har missat många fotbolls träningat , nästa vecka ska jag skärpa mig !
har ont i rumpan , trillade på badhuset och börja blöda på röven pinsamt att vara as röd på röven ! pinipinipinipissammmtt! nu ska kanske ta ett varmt bad med badbumb ansiksmask och fixa naglarna dricka vatten , knarka halstableter åh snälla gud jag vill bli frisk nu ska jag göra något av det jag har skrivit i mitt intressanta inlägg , men ha det gött skriver om vad jag har gjort senare , vi hörreeeesssss♥

Va fin design :) <3

2011-05-23 21:27:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin