MÅRDHUND

2011-05-22 17:45:05
kategori: my life !   [0] kommentera
Tjenare !
i fredags när jag tälta med Hannes , Viktor och Ida såg vi en mårdhund , fast vi trodde det var en grävlning -.-
men det var en mårdhund och vi stog ca.3 meter bort från den endå ganska läskigt , dom kan ha haft arabiest vilket jag tycker är ganska läskigt så om den bet mig hade jag kunna dö! vilken som skulle inte ha varit så roligt
men aja , 7kt läskigt att den bor typ utan för mitt hus eller nära men igår när jag var och leta den så såg jag något hemskt jag såg hur den hoppa upp och döda en storspov den åt upp den alltså viktor sa att dom kan ha en sjukdom så att dom äter allt ....  vi har haft en ankfamilj på våran tomt med massa ankungar sen dagen vi såg mårdhunden har vi aldrig sett dom nå mer och jag tror jag såg en död anka igår på mitt äventyr ! men jag såg en as cool grej igår iaf inte bara mårdhunden jag såg en hjort vilket jag tycker är gryyymmmt ! hehehe ajja nu ska jag sluta skriva massa skit och ta och äta vi hörreesss ! ikväll ska jag vara med Ida och Viktor occh William roligt !
så ser dom ut , uäk tänk om jag blir käk !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin