TEST!

2011-03-23 21:35:58
kategori: my life !   [0] kommentera
1. Presentera dig 2. Din familj 3. En bild på något som gör dig lycklig 4. Något eller någon som har förändrat ditt liv 5. Någonting som får dig att gråta 6. Födelsedags önskelista 7. Något du är beroende av 8. Ditt favorit citat 9. En gammal bild på dig själv 10. En ny bild på dig och 13 intressanta fakta om dig själv 11. Om du kunde ändra ditt förnamn, vad skulle du ändra det till? 12. Vad du är rädd för 13. En bild av din favorit plats i världen 14. En bild som påminner dig om gamla tider 15. Någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför 16. Platser du vill besöka 17. En bild som du aldrig lagt upp 18. En person som du saknar 19. En bild på dig just nu 20. Någonting som du ångrar 21. Förhoppningar, drömmar och planer 22. Din favoritlåt 23. Saker du vill göra innan du dör 24. Vad finns i din handväska  25. Bästa dagen i ditt liv 26. Ditt favorit tv-program 27. En bild på en konstig tid i ditt liv 28. En osminkad bild på dig 29. Något du avskyr 30. Dagens outfit 31. Till sist vill jag säga

ska göra ett test ! jag börjar med 2an jag tycker jag redan har presentrat mig ibörjan  !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin